lördag 17 april 2010

Det händer inte mycket här just nu...

Till min ogrumlade förtjusning, har jag sedan en tid ämnet trädgård både som hobby och arbete. I takt med att våren gjort sitt intåg har bloggandet minskat. Det är lika bra att inse att tiden just nu inte räcker till för allt jag vill göra. Därför sätter jag temporärt punkt i den här bloggen och kommer förhoppningsvis att hinna med några fler inlägg i bloggen Grepens Trädgård istället.

Jag nätverkar däremot som tidigare och är aldrig långt borta från datorn. Maila och kommentera gärna så ska jag svara efter förmåga. Enstaka inlägg kommer antagligen att droppa in, men framåt hösten hoppas jag vara i full fart igen.

På återhörande!

1 kommentar:

Själve Skam sa...

Har du inspirerats av liknelsen om senapsfröet, såningsmannen eller av sädesaxen på omslaget till NT81?